Futbol takımı yönetmek, bakkal yönetmeye benzemez.
Bunu bilmeyen yoktur.
Fakat her sektörde “nankörlük” diye de bir şey vardır.
40 yıl sırtında taşırsın, biraz yoruldum dinleneyim dersin, neden “dinlendin” diye kötü olursun.
Futbol da böyle, takımın “eze eze” şampiyon olur. Rakiplerine fark atar. Kulüp başkanı, teknik direktör el üstünde tutulur ama ayağın bir tökezlemeye dursun, hemen yaygara başlar ortalık karışır.
Bugün Galatasaray’da yaşananlar da bunun göstergesi. Okan Buruk ve Dursun Özbek geçen sezon el üstünde tutulurken, “iyi gün taraftarı” an itibarıyla hoca ve başkanı yerden yere vuruyor.
Bunlar iyi gün taraftarı, bunlara ne yaparsan yap memnun olmazlar.
Transferler nerede diye her gün sosyal medyada yaygara yaparlar, takım iyiyken ortaya çıkarlar, hatta spor muhabirlerini de eleştirirler.
Muhabirin istihbaratı tutmayınca da yine sosyal medyadan veryansın ederler. Bu muhabiri takipten çıkın derler ama nedense o muhabirin her paylaşımının altında da o kişi ve kişiler vardır.
Uzun lafın kısası sezon bu cuma başlıyor ve Galatasaray bu sezonun da en büyük şampiyonluk adayı.
İyi gün taraftarları Okan Hoca ve Dursun Başkan’la uğraşmaktan vazgeçmeli, takıma destek olmalı…
Ayfer Kurt
Paspatur’da Geceye Karışmak
Akın Tezel
Siyasetçilere Eğlence Çıktı
Serdar Cemal Hoca
İNFAK VAKTİ
Serap'la Tatlı Sert
Muğla’da Hesaplaşma Dili Siyaseti Zehirler
YUSUF POLAT
Osimhen işi çok uzadı
ERHAN DARGEÇİT
TBMM kapanmamalıdır
Hatice ATAMAN
YEMEKLERDEN SONRA UYUYORSAN DİKKAT! İNSÜLİN DİRENCİN OLABİLİR.
DR.İSMAİL TEKPINAR
HER FERT POTANSİYEL ENGELLİ ADAYIDIR