FETHİYE
Giriş Tarihi : 23-04-2024 13:08   Güncelleme : 23-04-2024 13:44

Fethiye Aşığı Demirov'dan Kayaköy'e Elit Turistik Tesis

Fethiye'ye 30 yıldır tatile gelen ve hayran kalan Azerbaycan'lı iş adamı Nazım Demirow, iş ortakları Akın Acar ve Bubasara Baibotoeva Fethiye'nin Dünyaca ünlü Kayaköyü Mahallesine eşsiz lezzetlerin barındığı Papağan Kave ve restorantı açtı. Kahvaltı, ızgara çeşitleri ve soğuk, sıcak yemek ve içeceklerin yanı sıra konaklama imkanı da sunan Papağan Restoran ve Kafenin açılışı görkemli bir törenle gerçekleşti.

Fethiye'de Lezzetin Yeni adresi Papağan Restoran

Fethiye'ye 30 yıldır tatile gelen ve hayran kalan Azerbaycan'lı adamı Nazım Demirow, iş ortakları Akın Acar ve Bubasara Baibotoeva Fethiye'nin Dünyaca ünlü Kayaköyü Mahallesine eşsiz lezzetlerin barındığı Papağan Kave ve restorantı açtı. Kahvaltı, ızgara çeşitleri ve soğuk, sıcak yemek ve içeceklerin yanı sıra konaklama imkanı da sunan Papağan Restoran ve Kafenin açılışı görkemli bir törenle gerçekleşti.

Fethiye'nin dünyaca ünlü turizm merkezlerinden biri olan Kayaköy Mahallesi, doğanın içinde yeşilliklerle çevrili bir atmosfere sahip 12  Papağan Kafe Restaurant, muhteşem bir açılış töreniyle hizmete girdi. İşletmeci Akın Acar, yıllardır turizm sektöründe farklı alanlarda hizmet vermenin gururunu yaşadıklarını belirterek, bu yıl Kayaköy Mahallesi'nin benzersiz konumunda 12 Papağan Restaurantı açtıklarını duyurdu. Restaurant'da deniz ürünleri, et ürünleri ve zengin kahvaltı seçenekleri sunulmaktadır. Ayrıca çocuklu aileler için özel bir oyun alanı da mevcuttur. Açılışımıza katılan tüm misafirlere teşekkür ediyoruz ve onları lezzetli yemeklerimizi denemeye davet ediyoruz. dedi

Açılışa işletme ortaklarından Nazım Demirov,İşletme Ortaklarından Bubusara Baibotoeva,İşletme Koordinatörü Ensar Öztürk,İşletmeci Akın Acar,Fethiye Belediyesi Meclis Üyesi Metin Sevinç, Fethiye Belediyesi Meclis Üyesi Veli Uysal ve Kaya Köy Muhtarı Şenol Öztürk Katıldı. Açılış Sonrası Konuklar MtürkTV Mikrofonlarına Şu Açıklamaları Yaptılar

Fethiye Belediyesi Meclis Üyesi Metin Sevinç

Bugün Nazım Bey, Sahra Hanım, Akın Bey ve İşletme Müdürü Ensar Bey'in davetiyle buradayız. Veli Başkan'ım ve Muhtarımız Şenol Bey ile birlikte katıldık. Açılış için geldik ve mekanın güzelliği bizi etkiledi. Ben inşaat sektöründe çalışıyorum ve turizm konseptleriyle pek ilgilenmiyorum ancak bu farklı konsept beni etkiledi. Arkadaşlarımı tebrik ediyor, Fethiye'mize bu yeni konsepti kazandırdıkları için teşekkür ediyorum. Umarım işleri hep yolunda gider ve turizm sektöründe başarılı olurlar. Bu tür girişimlerin Fethiye'ye ve ekonomimize katkı sağlayacağına inanıyorum. Yolları açık olsun, tekrar teşekkür ediyorum.

Fethiye Belediyesi Meclis Üyesi Veli Uysal

Merhaba arkadaşlar. Konuyla ilgili olarak düşüncelerimi paylaşmak isterim. Restoran gibi görünen ancak konaklama imkanı da sunan bir mekanın, bölgeye özgü bir yer haline gelmesi oldukça ilginç. Ayrıca, coğrafyasının da son derece güzel olması, bu mekanın cazibesini arttırıyor. Bu tür mekanlar, hem yerli hem de yabancı turistler için keyifli ve unutulmaz bir konaklama deneyimi sunabilir. Bu nedenle, bölgedeki turizm potansiyelinin artması ve ekonomiye katkı sağlaması açısından bu tür mekanların desteklenmesi ve geliştirilmesi önemlidir.

Inşallah başarılı olur.

Nazım Demirov İşletme Ortağı :

Türkiye'ye, Türk milletine ve burada bize imkan tanıyan arkadaşlarımıza minnettarım. Buraya yatırım yapmaktan ve bu ülkeyi sevmekten büyük mutluluk duyuyorum. Fethiye'yi de otuz yıldan fazla süredir seven biri olarak, buraya gelmek beni gerçekten çok etkiledi. Allah'a şükürler olsun ki burada hiçbir sorun yaşamadık. Yatırım konusunda da yardımcı olan arkadaşlarımız ve müdürlerimiz sayesinde bu süreç oldukça kolay geçti. Bu yatırımın sadece başlangıç olduğuna inanıyorum ve gelecekte daha büyük adımlar atacağımızı umuyorum. Türklere, millete ve bize bu imkanı sağladıkları için minnettarım. Hepinize teşekkür ederim.

Ensar Öztürk :

Fethiye'de yaşayan biri olarak Nazım Bey gibi bir insanla tanıştığım için çok mutluyum. Türkiye'yi ve insanlarını sevmesi beni mutlu ediyor. Nazım Bey'le çalışmaya başladığımdan beri zorluklarla karşılaştım ancak kendisinin fikirlerine olan saygım beni mutlu etti. Görüşmelerimizde Nazım Bey'in ufku beni etkiledi ve onun desteğiyle başarıya ulaştık. Restoran gibi başlayan işimiz geniş bir konsepte dönüştü ve konaklama imkanı da sunmaya başladık. Coğrafyaya hakim olmamız ve Nazım Bey'in desteğiyle Fethiye halkına kaliteli hizmet sunmayı hedefliyoruz. Kahvaltıda yapacağımız farklılıklarla bayanlar ve çocukları da müşteri olarak kazanmayı umuyoruz. İnanıyoruz ki sabırla ve azimle başarılı olacağız. Sizleri de işletmemize bekliyoruz. Teşekkür ederiz.

Kayaköy Muhtarı Şenol Öztürk

Ben Kayaköy'ün muhtarıyım. Köyümüzün en güzel noktalarından biri olan bu yer, Manastır Afkule'ye sadece 2 kilometre uzaklıkta bulunmaktadır. Burada konaklayan yurttaşlarımız kahvaltı ve yemeklerini yiyerek çevrede yürüyüş yapabilirler. Ayrıca Gemiler Koyu'na 5 kilometrelik bir yürüyüş mesafesi bulunmaktadır ve burası doğayla iç içe, huzurlu bir ortam sunmaktadır. Gelecekteki ziyaretlerinizde başarılar diler, bol müşteriler ve mutlu ziyaretler temenni ederim. Köyümüzün her zaman desteğe hazır olduğunu bilmenizi isterim. Teşekkür ederim. Dedi