Yabancı Gönüllüler Muğla Valisi ile Bir Araya Geldi

MUĞLA - 19-08-2025 10:05 1303 kez okundu.

Yabancı Gönüllüler Muğla Valisi ile Bir Araya Geldi

 

Yaygın Eğitim ve Gençlik Çalışmaları Derneği Başkanı İbrahim Ertaş ve Avrupa Dayanışma Programı (ESC) kapsamında Muğla’ya gelen yabancı gönüllüler, Vali Dr. İdris Akbıyık’ı ziyaret etti.

Ziyarette, derneğin çalışmaları ve ESC Volunteering Teams projesi hakkında bilgi verildi. Vali Akbıyık, doğa, çevre, sosyal sorumluluk ve kültürel etkileşim alanlarında çalışmalar yürüten gönüllülere teşekkür etti.

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA