Vali Akbıyık “Bak Postacı Geliyor” Filminin Setini Ziyaret Etti

MUĞLA - 13-08-2025 09:40 1376 kez okundu.

Vali Akbıyık “Bak Postacı Geliyor” Filminin Setini Ziyaret Etti

 

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ve eşi Sevim Akbıyık, Menteşe ilçesinde çekimleri devam eden “Bak Postacı Geliyor” filminin setini ziyaret etti.

Ziyarette filmin yönetmeni Yüksel Aksu ve yapımcı Polat Yağcı ile bir araya gelen Vali Akbıyık, proje ve çekim süreci hakkında bilgi aldı. Vali Akbıyık ayrıca filmin bir sahnesinin çekimlerini başlatarak set ekibine destek oldu.

Muğla’nın sinema ve dizi sektörü açısından sahip olduğu potansiyeli vurgulayan Vali Akbıyık, “Muhteşem doğası, kadim geçmişi ve zengin kültür hazinesiyle Muğla’nın her köşesi başlı başına doğal film platosudur. Böylesi projeler, şehrimizin tanıtımına ve kültürel değerlerimizin yaşatılmasına katkı sağlamaktadır.” ifadelerini kullandı.

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA