Muğla'nın ilk kadın Valisi Lale Aytaman 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı

Muğla'nın ilk kadın Valisi Lale Aytaman 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı

MUĞLA - 07-10-2023 09:43 5986 kez okundu.

Muğla'nın ilk kadın Valisi Lale Aytaman 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı

Muğla'nın ve Türkiye'nin ilk kadın Valisi Lale Aytaman, Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 'Cumhuriyet'e İz Bırakan Kadınlar' seminerine katıldı. Aytaman, seminerde yaptığı konuşmada, Türkiye'nin ilk kadın Valisi olarak atanmasının önemini vurguladı. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün ise konuşmasında, Cumhuriyetin odak noktasının kadın olduğunu belirtti ve kadın kazanımlarını anlattı. Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş ise Aytaman döneminde kurulan Melsa'nın Muğla'da kadınların üretim ve kooperatif faaliyetlerini gösterdiğini ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA