MİNİKLER ATIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ

MENTEŞE - 24-04-2024 11:21 1399 kez okundu.

MİNİKLER ATIK KONUSUNDA BİLGİLENDİRİLDİ


Kocamustafendi İlkokulu 2. ve 3. Sınıf öğrencileri Sağlıklı Adımlar ve Mavi Yeşil Okullar projesi
kapsamında Menteşe Belediyesi Atık Getirme Merkezini ziyaret ettiler.
Menteşe Belediyesi tarafından Bayır Mahallesinde 3 bin 958 metrekare alana kurulan ve 15
farklı türde atığın depolandığı atık getirme merkezini ziyaret eden öğrencilere temizlik
işlerinde görevli çevre mühendisi tarafından atık türleri tanıtıldı. Ziyarette öğrencilere
atıkların dönüşüm aşaması, dönüştürülen atıkların yeniden kazanımı ve tesisin işleyiş prensibi
hakkında bilgiler aktarıldı.
Çocukların küçük yaşlardan itibaren sıfır atık ve geri dönüşüm konusunda eğitilmesi ve bilinç
kazanması amacıyla düzenlenen ziyaret sonrasında çevre mühendisi tarafından çocukların
konuyla ilgili soruları cevaplandırıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

23-06-2026 - MENTEŞE

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

23-06-2026 - MENTEŞE