KEREM ERSOY İÇİN LOKMA HAYRI

KEREM ERSOY İÇİN LOKMA HAYRI

FETHİYE - 12-05-2026 13:17 498 kez okundu.

KEREM ERSOY İÇİN LOKMA HAYRI

Geçtiğimiz hafta hayatını kaybeden Fethiye Belediyesi Zabıta personeli Kerem Ersoy için belediye hizmet binası önünde lokma ikramı gerçekleştirildi. Fethiye Belediyesi Ana Hizmet Binası önünde düzenlenen programa; Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, belediye personeli, vatandaşlar ve Ersoy’un yakınları katıldı. Lokma hayrında merhum Kerem Ersoy dualarla anıldı. Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, yaptığı açıklamada çalışma arkadaşlarını zamansız kaybetmenin üzüntüsünü yaşadıklarını belirtti. Başkan Karaca “Geçtiğimiz hafta zamansız kaybettiğimiz çalışma arkadaşımız, Zabıta personelimiz Kerem Ersoy için Belediyemiz Ana Hizmet Binası önünde lokma ikramında bulunduk. Kerem kardeşimizi bir kez daha rahmet ve özlemle anıyor; ailesine, yakınlarına ve tüm çalışma arkadaşlarımıza sabır diliyorum. Mekanı cennet olsun” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ÇYDD FETHİYE’DEN STRATONİKA GEZİSİ

ÇYDD FETHİYE’DEN STRATONİKA GEZİSİ

22-06-2026 - FETHİYE

THTM FETHİYE’DEN NATO TOPLANTISI

THTM FETHİYE’DEN NATO TOPLANTISI

22-06-2026 - FETHİYE