Kan Bağışına Davet

MUĞLA - 13-08-2024 12:33 1684 kez okundu.

Kan Bağışına Davet

17 Ağustos Depreminin yıl dönümü münasebetiyle, Muğla Valiliği himayelerinde Türk Kızılay Güney Ege Bölge Kan Merkezi tarafından kan bağışı kampanyası gerçekleştirilecektir. Bu önemli etkinlik, 16 Ağustos 2024 Cuma günü Valilik Önü Otopark Alanı'nda, sabah saat 10.00'dan akşam 18.00'e kadar devam edecektir. Toplum sağlığının korunmasına katkı sağlamak ve depremzedelere destek vermek amacıyla düzenlenen kampanyaya tüm halkın katılımı teşvik edilmektedir. Kan bağışında bulunarak, bu anlamlı günde dayanışma ruhunu pekiştirmek ve yaşatmak için herkesin katkısını bekliyoruz.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA