İşletme Müdürü Öztürk’ten Köseoğlu’na ziyaret…

MUĞLA - 06-12-2022 22:17 3942 kez okundu.

İşletme Müdürü Öztürk’ten Köseoğlu’na ziyaret…

İşletme Müdürü Öztürk’ten Köseoğlu’na ziyaret

Yatağan Orman İşletme Müdürü Beril Öztürk, Muğla Memur-Sen İl Temsilciliği ve Muğla Toç Bir-Sen Şubesini ziyaret etti.
İşletme Müdürü Öztürk, beraberinde işletme personeli ile Sendika Başkanı Adem Köseoğlu ve yönetimine hayırlı olsun dileklerini iletti, görevlerinde başarılar diledi.
Köseoğlu da Öztürk ve personeline nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - MUĞLA