Genç çift oylarını gelinlik ve damatlıkla kullandı!

Muğla'nın Menteşe ilçesinde dünyaevine girecek genç çift, Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci turunda oy kullanmak için gelinlik ve damatlığıyla sandığa gitti.

MENTEŞE - 29-05-2023 13:09 3254 kez okundu.

Genç çift oylarını gelinlik ve damatlıkla kullandı!

Ayşegül ve Hamza Demirel çifti, akşam saatlerinde yapılacak düğün öncesi gelinlik ve damatlıkla Emirbeyazıt Mahallesi'ndeki Dumlupınar İlkokulu'na geldi.

Çift, kayıtlı oldukları sandıkta oylarını kullandı.

Hamza Demirel, mutlu günlerinde vatandaşlık görevini yetiren getirdiklerini söyledi.

Seçimin düğün günlerine denk gelmesinin kendileri için ayrı bir anı olduğunu anlatan Demirel, seçimlerin vatana ve millete hayırlı olmasını diledi.

Okulda oy kullanmaya gelen vatandaşlarda genç çifti alkışlayarak karşıladı, bazıları da fotoğraf çektirdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

23-06-2026 - MENTEŞE

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

23-06-2026 - MENTEŞE