Başkan Köksal Aras'tan 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü mesajı

Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, "1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü" nedeniyle bir mesaj yayımladı.

MENTEŞE - 30-04-2026 19:06 959 kez okundu.

Başkan Köksal Aras'tan 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü mesajı

 

 

Mesajında 1 Mayıs'ın, işçi ve emekçilerin hak arayışının, toplumsal dayanışmanın, demokrasinin ve adaletin evrensel sembolü olduğunu vurgulayan Başkan Köksal Aras, Menteşe Belediyesi olarak çalışanların emeğiyle Menteşe'ye nitelikli hizmet sunmak için çalıştıklarını belirtti.
Toplumsal yaşama üreterek ve emeğiyle katkı sağlayan tüm çalışanların 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutlayan Başkan Köksal Aras şunları söyledi:
“Emek sömürüsünün, eşitsizliğin ve adaletsizliğin son bulduğu; işçi haklarının yasal zeminlerde tam olarak korunduğu ve herkesin insanca yaşama standartlarına eriştiği bir sistemin inşa edilmesi temel gerekliliktir. Bu bilinçle emek veren, emeğe saygı gösteren, adil bir çalışma düzeni için çabalayan herkesin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutluyorum.”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

23-06-2026 - MENTEŞE

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

23-06-2026 - MENTEŞE