Başkan Alaşan Mazbatasını Aldı

Başkan Alaşan Mazbatasını Aldı

SEYDİKEMER - 14-01-2026 15:12 487 kez okundu.

Başkan Alaşan Mazbatasını Aldı

Seydikemer Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanlığı seçiminde yeniden güven tazeleyen Mehmet Alaşan, mazbatasını alarak resmen görevine başladı.

10 Ocak Cumartesi günü gerçekleştirilen olağan genel kurulda üyelerin oylarıyla yeniden başkanlığa seçilen Alaşan, mazbata töreninin ardından yeni dönem hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Esnaf ve sanatkârların sorunlarına çözüm odaklı yaklaşmaya devam edeceklerini belirten Başkan Alaşan, birlik ve dayanışma vurgusu yaptı. Yeni dönemde esnafın ekonomik olarak güçlenmesi, mesleki gelişimin desteklenmesi ve oda hizmetlerinin daha etkin hale getirilmesi için çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini ifade etti.

Mehmet Alaşan, kendisine yeniden güvenen oda üyelerine teşekkür ederek, Seydikemer esnafı için gece gündüz çalışmaya devam edeceklerini söyledi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

17-06-2026 - SEYDİKEMER

 Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

17-06-2026 - SEYDİKEMER