BAŞKAN AKDENİZLİ İLK ÖĞRETMENİNİ ZİYARET ETTİ

SEYDİKEMER - 24-11-2024 19:24 1134 kez okundu.

BAŞKAN AKDENİZLİ İLK ÖĞRETMENİNİ ZİYARET ETTİ


Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde İlkokul Öğretmeni Ayşe Toptaş’ı unutmayarak evinde ziyaret etti.
24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Fethiye’nin Bozyer Şehit Ali Galip Met İlkokulu’nda Öğretmeni olan Ayşe Toptaş’ı evinde ziyaret ederek Öğretmenler Günü’nü kutladı. 
AKDENİZLİ: “İYİ Kİ VARSINIZ ÖĞRETMENİM”
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, İlkokul Öğretmeni Ayşe Toptaş ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdi. Öğretmeni ile ilkokul dönemlerini anan Başkan Akdenizli ziyaretin ardından yaptığı açıklamada; “Bugün Ayşe Öğretmenimi evinde ziyaret ederek Öğretmenler Günü’nü kutladım. O ve diğer öğretmenlerimizin sadece özel günlerde değil, her zaman yanındayız. Bana aktardığı kıymetli bilgiler ve manevi değerlerle hayatıma yön veren değerli öğretmenime misafirperverliği ve bana kattığı her şey için şükranlarımı sunuyorum. İyi ki varsınız Öğretmenim.” dedi.
Başkan Akdenizli, İlkokul Öğretmeni Ayşe Toptaş’a ziyaretin anısına çiçek takdim ederek hatıra fotoğrafı çektirdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

17-06-2026 - SEYDİKEMER

 Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

17-06-2026 - SEYDİKEMER