Başkan Akdenizli, Eski Muhtarlarla Kahvaltıda Buluştu

SEYDİKEMER - 10-05-2025 19:39 1559 kez okundu.

Başkan Akdenizli, Eski Muhtarlarla Kahvaltıda Buluştu

Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, geçmiş dönemlerde Fethiye ve Seydikemer ilçelerinde görev yapan eski muhtarlarla düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. Programa, AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz ve Seydikemer Belediye Meclis Üyesi Bahri Boğa da katıldı.

Belediye Meclis Üyesi Bahri Boğa’nın öncülüğünde düzenlenen programda, geçmişte mahallelerinde hizmet vermiş muhtarlarla samimi bir ortamda sohbet edildi, tecrübeleri dinlendi. Başkan Akdenizli, muhtarların geçmişte yaptığı özverili hizmetlere teşekkür ederek, “Sizlerin geçmişte yaptığı çalışmalar, bugün ilçemizin temelini oluşturan önemli hizmetlerdir. Tecrübeleriniz bizim için çok kıymetli” dedi.

Milletvekili Yakup Otgöz ise, uzun yıllar muhtarlarla birlikte çalıştığını hatırlatarak, “Halkın taleplerini birebir ileten en önemli temsilcilerden biri olan muhtarlarımızla her zaman gönül gönüle çalıştık. Bugün burada bir araya gelmekten büyük memnuniyet duydum” ifadelerini kullandı.

Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ve samimi sohbetlerle sona erdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

17-06-2026 - SEYDİKEMER

 Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

17-06-2026 - SEYDİKEMER