BAŞKAN AKDENİZLİ BELEDİYE PERSONELİ İLE BAYRAMLAŞTI

SEYDİKEMER - 28-03-2025 15:53 1682 kez okundu.

BAŞKAN AKDENİZLİ BELEDİYE PERSONELİ İLE BAYRAMLAŞTI


Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan Bayramı öncesinde Belediye Hizmet Binasında çalışan belediye personeli ile bayramlaştı. Başkan Akdenizli, belediye çalışanlarına sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmelerini diledi.
Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli, Ramazan Bayramı öncesi tüm birimleri tek tek gezerek belediye personeli ile bayramlaştı. Akdenizli, çalışma arkadaşlarının bayramını kutlarken bayram süresince hizmeti aksatmayacak çalışanlara da kolaylıklar diledi. 
Birim müdürleri ve tüm personel ile teker teker bayramlaşan Başkan Akdenizli, günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.
Seydikemer'e hep birlikte hizmet etmekten mutluluk duyduğunu ifade eden Başkan Akdenizli; "Huzur Kenti ilçemizde, siz değerli çalışma arkadaşlarımın özverili çalışması sonucu güzel işler ortaya çıkıyor. Yeri geliyor hep birlikte gece gündüz çalışıyoruz, ilçemize hizmet ediyoruz. Ben şimdiden sizlerin ve kıymetli ailelerinizin bayramını kutluyorum. Ailenizle, sevdiklerinizle, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram diliyorum" dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

İlçe Müftüsü Selman Ünal Çolak’tan Ören Mahallesine Ziyaret

17-06-2026 - SEYDİKEMER

 Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

Seydikemerspor’un Gururu Muhammed Enes Özcan’dan Şampiyonluk Yolunda Dev Adım

17-06-2026 - SEYDİKEMER