YEREL SEÇİM
Giriş Tarihi : 21-03-2024 23:19

Alim Karaca : Biz Muhatap Olmadıkça Birilerinin Ayarı Bozuldu

Fethiye Belediye Başkanı ve CHP Fethiye Belediye Başkan adayı Alim Karaca, Sanayii, Çevreyolu ve Çalıca esnafını ziyaret etti. Seçim çalışmalarını esnaf ziyaretleri ile sürdüren CHP’li Fethiye Belediye Başkanı ve başkan adayı Karaca, son 5 yıldır yaptıklarını ve tekrar seçilmesi halinde yapacaklarını anlattı.
Sosyal Destekler
Beraberindeki heyetle birlikte Sanayii Sitesindeki temaslarında esnafın büyük ilgisiyle karşılaşan Başkan Karaca, projelerini anlatmaya devam etti. Karaca; “2019 yılındaki seçim kampanyamızda, seçilirsek, ekonomisi zayıf olan yurttaşlarımızın yanında olacağımızı söylemiştik. Sözümüzü tuttuk, büyük ekonomik krize ve pandemiye rağmen, belediyenin gelirlerinin azalmasına rağmen, 3 yeni halk plajı ile 6 tane Halk Evi açtık. Çayı 1 TL’ye, kahvaltıyı 45 TL’ye vermeye devam ediyoruz ki, Türkiye’de bunun başka örneği bulunmuyor. Kurduğumuz Aşevi ile her gün yüzlerce büyüğümüze, ihtiyaç sahibine 3-4 çeşit yemek çıkartıp evlerine kadar götürüyoruz. Önümüzdeki dönemde de emeklilerimiz, dar gelirli yurttaşlarımız için projelerimize devam edeceğiz.” dedi.

Gençler İçin Gençlik Merkezleri ve Spor Kompleksi

Dükkan ziyaretlerinde; “İlk defa bizim kurduğumuz Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü üzerinden onbinlerce aileye destek verdik. Bu yardımları asla siyasi kimliklere göre yapmıyoruz. Sadece Fethiye’de değil, çevre ilçelerde de ihtiyacı olan kim varsa yardımcı oluyoruz.” diyen CHP’li Fethiye Belediye Başkanı ve başkan adayı Karaca, kendisine yakınlık gösteren gençlere teşekkür ederek; gençler için biri Karagözler’de, biri Tuzla’da olmak üzere iki ayrı Gençlik Merkezi ile Taşyaka’da bir spor kompleksi yapacaklarını, bunların hazırlıklarının tamamlandığını” belirtti.

Mahalle Mahalle Gezip İftira Atanları Canlı Yayına Bekliyorum

Temasları kapsamında Çalıca esnafını da ziyaret eden Fethiye Belediye Başkanı Karaca, diğer adaylara yönelik “birlikte canlı yayına çıkma” davetini yineledi. Bir esnafın “çok cesursunuz Başkanım” şeklindeki sözlerine cevaben Karaca; “Ben Yörük oğluyum. Bizim Allah’tan başka kimseden korkumuz olmaz. Son günlerde mahalle mahalle gezip iftira makinası gibi çalışan bazı adayları canlı yayına davet ettim. Şu ana kadar bir cevap gelmedi, bekliyoruz. Kendileriyle onların üslubuyla muhatap olmadıkça bazılarının ayarı iyice bozuldu. Biz hiçkimseyle kavga etmeyeceğiz, polemiğe girmeyeceğiz. Buyursunlar, gelsinler, canlı yayında projelerimizi anlatalım. Halkımız karar versin. Bizim boş laflara ayıracak vaktimiz yok.” ifadelerini kullandı.

Şehir Estetiğinde İyileştirmeler Yapacağız

Daha sonra çevreyolundaki esnafları gezen Başkan Karaca, “Görev süremiz boyunca, çevreyolu üzerinde bulunan, ilçemize girişlerdeki refüjlerde, kavşaklarda Karayolları ile protokol imzalayıp peyzaj çalışmaları yaptık.

Önümüzdeki süreçte, Fethiye girişlerini de güzelleştirmek istiyoruz. Özellikle Çatalarık, Karaçulha ve Çiftlik mahallelerindeki girişleri yeniden düzenleyip, mülk sahipleriyle birlikte, binaları ve cephe duvarlarını elden geçirmeyi planlıyoruz. Aynı şekilde, ilçenin özellikle turistik bölgelerinde, bölge esnafıyla birlikte, onların da fikirlerini alarak, tabela kirliliğine son vereceğiz.” ifadelerini kullandı.

Sadece CHP’lilerden Değil, Diğer Partililerden de Takdir Görüyoruz
Ziyaretlerinde büyük bir ilgiyle karşılanan Başkan Karaca, temaslarını takip eden gazetecilere yaptığı açıklamada, ziyaret ettikleri esnafa, kendisine refakat eden Meclis üyesi adaylarına, CHP ilçe örgütü mensuplarına ve partililere verdikleri destekten dolayı teşekkür etti. Karaca; “Sanayii, Çevreyolu ve Çalıca esnafını ziyaret ettik. Fethiye’nin dünü, bugünü ve yarını hakkında görüş alışverişinde bulunduk. Sadece CHP’lilerden değil, diğer partilere gönül vermiş vatandaşlarımızdan da takdir görmek bizi çok mutlu etti. Ben de zaten bugüne kadar hayatımda kimseyi ötekileştirmedim. Esnafımızdan gördüğümüz ilgi ve destekten dolayı çok mutluyuz. Yeni projelerimiz, esnafımız tarafından ilgiyle karşılandı. Kendilerini tek tek ziyaret ediyoruz. Her girdiğimiz dükkanda bizimle samimi bir şekilde sohbet edip, sorunlarını ve taleplerini anlatıyorlar. 5 yıldır yaptığımız çalışmaların takdir görmesi bizi daha çok motive ediyor. İkinci dönemimizde de daha güzel bir Fethiye için canla başla çalışmaya devam edeceğiz” dedi.