FETHİYE
Giriş Tarihi : 31-08-2023 10:43

ÖLÜDENİZ YOLCU TEKNELERİNDE ZAFER BAYRAMI COŞKUSU

Sınırlı Sorumlu Belcekız Ölüdeniz Deniz Taşıyıcılar Kooperatifi, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı.

Tur için hazırlanan tekneler, hareket saatinden önce eş zamanlı olarak saygı için kornalarını çaldılar. Ardından yolcular, tekne sahipleri ve görevli personeller İstiklal Marşımızı söylediler.
Kabotaj Bayramı’nda da aynı şekilde bir program gerçekleştirdiklerini kaydeden S.S. Belcekız Ölüdeniz Deniz Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Volkan Kireşçi, amaçlarının milli ve manevi değerlerin sürekli yaşatılması olduğunu belirtti. Tekne turuna katılmak için Belcekız Plajı’na gelen yerli ve yabancı misafirler, 30 Ağustos Zafer Bayramı’nda hazırlanan bu etkinlik için Belcekız Ölüdeniz Deniz Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Volkan Kireşçi ve tekne sahiplerine teşekkür ettiler.

Belcekız Ölüdeniz Deniz Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı aynı zamanda Kaptan Salazar Teknesi Sahibi Volkan Kireşçi yaptığı açıklamada, “Daha önce de Kabotaj Bayramı’nda bu etkinliğin aynısını gerçekleştirmiştik. Amacımız geleneksel hale getirebilmek. Ölüdeniz’i bir marka yapmaya çalışıyoruz. Özellikle kooperatif başkanı olarak teknelerimizi ve cennet vatanımız Türkiye’ye, dünyaya tanıtmaya çalışıyoruz. Zamanında sıkıntılı süreçlerden geçtik. Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.  Bu güzel vatanı bize emanet ettikleri için hepsine müteşekkiriz. 30 Ağustos Zafer Bayramı’mızı büyük bir gururla kutluyoruz” dedi.

Sezonu değerlendiren Kooperatif Başkanı Kireşçi, “Kabotaj Bayramı’nda, sezon başında hiç kimse umudunu kaybetmesin, rutin bir şekilde sezona devam edeceğiz demiştim. Aynısı oldu. Çok şükür devam ediyoruz.  Ne kadar sezon yaşadığımız belli. Herkes çalışıyor, herkes mutlu. Burada Sayın Valimiz, Kaymakamımız, Liman Başkanımız, Sahil Güvenlik Komutanımız, Karakol Komutanımız, Belediye Başkanımız, Turizm Müdürlüğü hepsinin büyük destekleriyle burada faaliyetimize devam ediyoruz. Bunun yanı sıra plajımız da düzenlendi. Burası bize verildi. Biz de elimizden geldiğince buraya sahip çıkıyoruz, çalışıyoruz. Zafer Bayramımız kutlu olsun” diye konuştu.

Öncelikle Volkan Başkan’ıma bu özel, manevi değeri çok büyük olan ve anlamlı günde böyle bir etkinlik organize ettiği için çok teşekkür ediyorum. Bu bizim üyelerimiz, hemşerilerimiz, Fethiyelilerimiz açısından güzel bir hareket.

Turizmci aynı zamanda Robinson 5 Teknesi Sahibi Ali Somyürek açıklamasında, “Her şeye rağmen sıkıntılı yıllardan geçiyoruz. En son depremden sonra yaşadığımız moral bozukluğu belli. Sezona deyim yerindeyse 1-0 geriden başladık. Sıkıntılı başladık ama şu an güzel giden bir trend var, bu da Eylül sonuna kadar devam edecek diye düşünüyorum. 3 aşağı 5 yukarı sezon güze, sonradan toparladı. İnsanlarda yarın korkusu oluştuğu için de bugünlere kaydı. Ben kendi açımdan da çevrem açısından da çok sıkıntılı bir sezon görmüyorum.  Tabi ki Mayıs, Haziran ve 15 Temmuza kadar kayıptı. Sadece bizim sektör değil konaklama sektörü de sıkıntılı geçiyordu bu sene. Konaklamada müşteri olmayınca bütün sektörlere yansıyor. Ama genel olarak son 2 ay bütün sektörler açısından toparladı diyebilirim.  Eylül sonuna veya Ekim 15’e kadar iyi bir trend devam edecek diye düşünüyorum” ifadelerini kullandı.

Turizmci ve Dragon Teknesi Sahibi Turhan Kaçar, “Bugün anlam ve önemi çok büyük olan 30 Ağustos Zafer Bayramımız. Herkese kutlu olsun. Anlam ve önemini bize kazandıran başta Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve şehitlerimize minnettarız. Bu ulusu, bu ülkeyi, bu Cumhuriyet’i bize kazandırdıkları için çok teşekkür ediyoruz. Ne yapsak onların hakkını ödeyemeyiz. Bugün de yerli ve yabancı bütün misafirlerimize bir farkındalık adına ilk olarak saygı için korna etkinliğinin ardından İstiklal Marşımızı söyledik. 30 Ağustos Zafer Bayramı’nı kutlamaktan ve bu ülkede yaşamaktan çok mutluyuz” açıklamalarında bulundu.