YEREL SEÇİM
Giriş Tarihi : 23-03-2024 13:30

Alim Karaca : Fethiye’yi Birileri Gibi Parsel Parsel Satmadık

Fethiye Belediye Başkanı ve aynı zamanda CHP Fethiye Belediye Başkan adayı Alim Karaca,  seçime sayılı günler kala, halk buluşmaları kapsamında Karapınar’da (Karamuar) vatandaşlarla biraraya geldi.
Muğla eski milletvekillerinden Cumhur Yaka, Demokrat Parti Fethiye İlçe eski Başkanı Osman Kandönmez, CHP İlçe Örgütü yöneticileri, CHP’li Meclis üyeleri ve üye adayları ile çok sayıda vatandaşın hazır bulunduğu halk buluşmasında Alim Karaca,  belediye olarak son 5 yıldır yaptıklarını ve tekrar seçilmesi halinde yapacaklarını anlatarak vatandaşları bilgilendirdi.
Karaca : Kimseye sataşmadan seçim kampanyası yürütüyoruz
Fethiye Belediye Başkanı ve CHP Fethiye Belediye Başkan adayı Alim Karaca konuşmasının başında; “Çok temiz, kimseye sataşmadan seçim kampanyası yürütüyoruz. Biz sadece işimizi yapıyoruz. Sizlere 5 yıl içinde yaptıklarımızı ve 5 yıl içinde yapmayı planladıklarımızı anlatıyoruz.
Belediye başkanlığı yaptığımız süre zarfında belediyeye müracaat eden hiç kimseye partisini sormadım. Belediye personelimiz arasında da hiç ayrımcılık yapmadım. Hiçbir personeli siyasi görüşünden dolayı işten çıkarmadım. 41 mahalle arasında da hiçbir ayrım yapmadım. Hayatım boyunca hiç kimseyi herhangi bir nedenden dolayı ayrıştırmadım.
Fethiye Belediyesi olarak ilk defa kapalı pazar yeri açtık
Fethiye Belediyesi daha önce hiç kapalı pazar yeri açmamış. Çevredeki beldeler bile açmışlar, bazı sivil toplum kuruluşları açmışlar, bizden önce Fethiye Belediyesi yapmamış.
2019 kampanyasında, “seçilirsek, Pazaryeri mahallesindeki mevcut pazarın üstünü güneş enerji sistemiyle kapatacağız” demiştim. Bazıları inanmamışlardı ama verdiğimiz sözü tuttuk. Muhtarımız insanların düğün, dernek, nişan, kına, dua işleri için kapalı bir yer talebinde bulunmuştu, o talebi de yerine getirdik. Park talepleri oldu, yerini bulduk, 2024 yılı içinde o parkı da hizmete açacağız. Bir yolun genişletilmesi ve düzeltilmesi talebi vardı. Onu da programa aldık, en kısa zamanda hallediyoruz.
Belediyenin bir tane dahi parselini satmadık
Belediyenin arsalarını hiç kimseye peşkeş çekmeyeceğiz. Belediyenin yerlerini kendi yandaşlarımıza vermeyeceğiz. Belediyenin 1 kuruşunu bile ölçüp biçip harcıyoruz. Hakkımızda en kötü iftiraları atanlar bile bizim için “belediye başkanı rüşvet aldı” diyemiyor. Şu ana kadar belediyenin bir tane parselini dahi satmadık. Tam aksine, büyük yatırımlarımız için yerler satın aldık.
Göcek’te 400 milyon değerindeki bir arazimize çökmüşler. 1 milyon TL’ye yakın kira bedeli var. Ödemeniz gerek, dedik. Ödemek istemediler. Biz de dava açtık. Geçmişe dönük tazminat kazandık. Şimdi de Fethiye Belediyesi adına bu çok değerli araziyi tescil ettirdik.
Çok çirkin seçim kampanyası yürütenler var
Biz bu kadar çalışırken, çok çirkin bir seçim kampanyası yürütenler var. Adaylardan biri yine algı operasyonu yapmaya çalışıyor. Kendisi Çatalarık’ta halk toplantısı yapmış. “Belediyenin sosyal tesisini bize açmadılar” diyor. Ben de 5 tane mitingimi böyle sokakta yaptım. Olayın aslını açıklayayım. Durumu nasıl çarpıttıklarını görün.
Biz bu sosyal tesiste her gün 1500 vatandaşımız için iftar organizasyonu yapıyoruz. Her akşam orada 1500 kişi oruç açıyor. Ben dışarıda miting yapıyorsam, sen de dışarıda yapabilirsin. Ben üşüyorsam, sen de üşüyebilirsin. Olayları çarpıtıp insanların duygularıyla oynamayın. Orada ben tesiste toplantı yaparsam, istediğinizi söyleyin.
Siyasetçiler olarak bizim sizi germeye, üzmeye hakkımız yok. Ben geren tarafta bugüne kadar hiç olmadım, bundan sonra da olmayacağım.
Kendisi zamanında Belediye İşhanını bile sattı. Bugün sizlerin rahatlıkla sohbet ettiği çay bahçelerini yandaşlarına, en yakınlarına peşkeş çekti.
10 bin oy farkıyla öndeyiz
Benim başlangıçtaki hedefim 7-8bin fark atmaktı. Ama şimdi 10bin oy farkıyla öndeyiz. Farkı kapatma imkanı olmadığını kendileri de bildikleri için, bizi yıpratmaya çalışıyorlar. Şu an  bizi dinlemek için buraya gelmiş olan vatandaşların belki de yarısı başka partilere gönül vermişler. Ama bizi seviyorlar, çünkü biz onları hiç ötekileştirmedik. Bir dediklerini iki etmedik.
6 tane Halkevi açtık. 3 tane halk plajı açtık. Aşevi açtık. Binlerce aileye sosyal yardımlar dağıttık. Evleri yananlara destek verdik. Deprem bölgesine 72 tır yardım malzemesi gönderdik. İncirköy’e birkaç ayda yeni bir cami inşa ettik. Fethiye’deki camilerin iç – dış temizliklerini yapıyoruz. Fethiye’ye gelmiş yerleşmiş insanları dışlamıyoruz, birlikte hareket ediyoruz. Vatanıyla, bayrağıyla, Atatürk ile sorunu olmayan herkesle birlikte yürüyoruz.
Televizyonda Açık Oturuma Gelemiyorlar
Geçtiğimiz günlerde “hodri meydan! Hep birlikte televizyonda canlı yayına çıkalım” dedim. Kaç gün geçti, hala cevap yok! Gelsinler canlı yayına, söyledikleri yalanları, attıkları iftiraları yüzlerine tek tek açıklayacağım.
Büyük yatırımların hepsini Büyükşehir Belediyesi ile beraber yapacağız.
Tüm anketlere göre, Muğla Büyükşehir Belediyesini yine CHP, hem de 15-20 puan farkla kazanıyor. Fethiye’yi de biz kazanıyoruz. İki uyumlu belediye olarak Fethiye’ye yine çok büyük yatırımlar kazandıracağız. İmar, kanalizasyon, içme suyu, otogar, spor kompleksi gibi büyük yatırımların hepsini Büyükşehir Belediyesi ile beraber yapacağız.
İlk büyük projemiz ise, Kasım ayında Taşyaka – Ölüdeniz yolunun iyileştirilmesi olacak. Otogarın Çamköy’e taşınması ve Taşyaka’da 10 dönümlük araziye büyük bir yüzme havuzu ve spor kompleksi  yapılmasında da Büyükşehir ile birlikte hareket edeceğiz. Büyükşehir’in dev bir bütçesi var. Bundan Fethiye olarak biz de en iyi şekilde yararlanmak istiyoruz.